The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

ماگ ابعادی بزرگتر از فنجان و عمق بیشتری دارد، بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود. ماگ را معمولا روی بشقاب یا سینی قرار نمی دهند.

هنگام خرید ماگ حرارتی، قابلیت استفاده در مایکروویو و ماکروفر را بررسی نمایید، چون ممکن است بخواهید نوشیدنی خود را درون آن گرم کنید.

نوعی جدید از ماگ های مسافرتی به وسیله ی یک سیم به محل شارژ کن (فندک) خودرو و یا پریز متصل می شود و می توان مایع درون آن را گرم نمود.

ماگ حرارتی سفارشی دارای طرحی میباشد که با توجه به سلیقه شخصی خود افراد سفارش داده میشود. افراد سخت پسند یا کسانی که طرح های موجود در بازار را دوست ندارند میتوانند طرح ماگ حرارتی یا ماگ سفری خود را سفارش دهند تا بر روی ماگ چاپ شود.

زیرا که مقاومت جوهر را کاهش می دهند. علاوه بر این، ماگ حرارتی به دلیل دارا بودن مواد مخصوص لوکو دای قیمت بالاتری نسبت به سایر ماگهای سرامیکی دارد.

ماگ حرارتی برقی هم یکی دیگه از انواع ماگ حرارتیه. البته این لیوان حرارتی برقی، دیگه جادویی نیستش و تغییر شکل نمیده ولی خب باز بهترین گزینه برای گرم نگه‌داشتن چای و قهوه هستش.

??????? ????? نیازها: به چه نوع لیوانی برای نوشیدنی های مورد علاقه خود نیاز دارید؟

سلام، سفارش من امروز به دستم رسید. بسیار لذت بردم از این خرید. خوشحالم که با یک فروشگاه حرفه ای آشنا شدم.

ماگ هیتردار جدیدترین نوع ماگ است این نوع ماگ با ویژگی های منحصر به فردی که دارد از کاربردی ترین و جذاب ترین ماگ برای نوشیدنی های گرم می باشد.

کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟ ایجاد رمز جدید ✓ مرا بخاطر بسپار ◊ ایمیل یا شماره تلفن همراه را وارد کنید.

قابلیت‌های ماگ حرارتی و غافل‌گیر‌کننده بودنش، اون رو به یه کادویی عالی تبدیلش می‌کنه. مخصوصاً که خیلی راحت میشه هر طرحی رو بهش اضافه کرد و طرف مقابل‌تون تا دیدن منظره رویاییش فقط یه چای فاصله داره. این قابلیت کم‌کم از روابط دوستانه و شخصی فراتر هم رفته و به سازمان‌ها و ادارت هم رسیده.

ماگ های استیل در اندازه و مدل های مختلفی تولید می شوند. ماگ فانتزی:

ماگ استیل یک ماگ فوق العاده مناسب برای کسانی که اهل مسافرت و کمپین هستند، می باشند. ماگ های استیلی برای نوشیدنی های داغ یا سرد طراحی شده اند؛ زیرا ماگ های استیلی قابلیت نگهداشتن دمای مایع سرد یا داغ درون ماگ را دارند.

برای سفارش طرح دلخواه فقط کافیه روی کلمه چاپ ماگ اختصاصی کلیک کنید.

Report this wiki page